Reklamace a vrácení
Vrácení zboží
Rádi byste zakoupený produkt vrátili? Žádný problém, u nás máte na vrácení zboží 30 dní.
Zboží nám prosím pošlete zabalené, v originálním balení společně s číslem objednávky, důvodem vrácení a číslem bankovního účtu zpět k nám. Jakmile přijmeme zboží u nás na skladě, vrátíme vám peníze zpět na uvedený bankovní účet . Lhůta na vrácení peněz je ze zákona 14 kalendářních dní, uděláme ale vše proto, abychom byli ještě rychlejší. Berte prosím na vědomí, že pokud nebude vrácený produkt ve 100% kondici, nebo nebude v originálním balení, budeme nuceni si strhnout odpovídající částku, abychom mohli produkt dát do původního stavu.
Kompletní zboží prosím zasílejte zabalené v obalu zabraňujícím jeho poškození na adresu:
ATOA - reklamační oddělení
Slunná č.ev. 1325
252 09 Hradištko
Pokud pro vrácení zvolíte Českou poštu, využijte službu Balík Do ruky. Budete tak mít jistotu, že se balíček nezastaví na poště a nevrátí se zpět k vám.
Jakmile k nám vaše zboží zpět dorazí, vrátíme vám zaplacenou částku na váš účet.
Výměna zboží
Zjistili jste, že se vám barva produktu vlastně nehodí, nebo jste objednali špatnou velikost? Nevadí. Zakoupený produkt můžete samozřejmě snadno vyměnit za jiný. Napište nám zprávu na hello@atoa.cz, kde vám rádi poradíme, jak postupovat v případě výměny zboží. Nezapomeňte prosím, že i produkt, který budete měnit, musí být zabalený, nepoškozený, nenošený a v originálním balení.
Reklamace zboží
Před uplatněním reklamace nám prosím dejte vědět e-mailem na hello@atoa.cz. Pro rychlejší komunikaci si prosím připravte číslo objednávky. Až se společně domluvíme na všem důležitém, zašlete nám prosím kompletní zboží zabalené v obalu zabraňujícím jeho poškození společně s vyplněným reklamačním formulářem na adresu:
ATOA - reklamační oddělení
Slunná č.ev. 1325
252 09 Hradištko
Pokud pro vrácení zvolíte Českou poštu, využijte prosím službu Balík Do ruky. Budete tak mít jistotu, že se balíček nezastaví na poště a nevrátí se zpět k vám.